THE SCIENCE EVOLUTION

THE SCIENCE EVOLUTION
#ADUNIA

About Me

My photo
Tanah Merah, Kelantan, Malaysia
biase ja.apa yg baik saya suka ja,ada free ja ,pakat try buat bende2 yg dpat bgi manfaat kt org lain

Monday 29 July 2013

Task computer science punya pasal .

Assalaaamualaikummmm....

Haa, Jawab jangan tak jawab ..
oleh krana ni first entri ak .. maybe la tak se best blogger yang dah memang pro gila macam zack zukhairi, syahira ariff, ujang dan brader budiey . Ak buat ni pon actually sbb salah satu tugasan sains komputer untuk budak matrik macam ak ni . umor dah 19 tahun tapi baru nk knal menatang ni .InsyaAllah saya cuba yang terbaik.

Di sebabkan blog ni pasni akan dipersembahkan kepada yang amat mulia tuan lecterur aku yang amat ku kasihi , En. Azri .. so, kriteria yang kena ada untuk aku dapat full mark untuk tugasan ni ialah ::

1) menggunakan cover magazine dan poster daripada tugasan lepas ( hari tu blajar edit gambar pakai gimp tapi ak taram ak guna photoshop )
2) mesti ada sekurang-kurangnya 5 entri.
3) tak leh cakap merapu ( dah tersasul dah pun. maafkan saya En. Azri :D )
4) pastu yang paling last, cita untuk first entri mesti lah berkisar kan cover majalah ngan poster tu .

Berbalik pada tujuan asal, kan aku kena tulis pasal tugasan lepas aku. Cover majalah ngan poster yang aku buat hari tu pasal sains . So that banyak la aku boleh merapu. Search ja kat internet. Segalanya di hujung jari. Untuk kelima-lima entri mestilah berkisarkan apa yang ada kat cover majalah dan poster tu. Nak tengok dak aku punya hasil tangan??


                                            POSTER PASAL KEBERSIHAN TANDAS


                                                            SCIENCE MAGAZINE

Amacam ?? Lawa dak ?? haha ..

 Mesti lawa gila kan ? Ramai kata yang aku punya nampak kreatif gila.. ak kan otak seni. Well,, that's how aku boleh berlagak sikit ngan member aku yang lain (padahal copy and paste ja)

.. hahaha








No comments:

Post a Comment